Wednesday, December 16, 2009

Menerima aku seadanya aku




"Menerima aku seadanya aku" sering diungkapkan oleh insan yang dambarkan cinta..Tapi apa yang mereka sebenar mahukan...apabila datang seorang insan yang dapat menerima...adakah insan tersebut akan diterima...

"Menerima aku seadanya aku" adakah benda ini hanya sekadar ungkapan untuk seorang yang inginkan Cinta....tetapi tidak mampu untuk menerimanya bila hadirnya Cinta tersebut...

"Menerima aku seadanya aku" mungkin sekadar laungan...pekikan hati yang tidak tahu apa yang sebenarnya diidamkan...

Aku juga bisa melaungkan ungkapan tersebut...Aku juga bisa inginkan insan tersebut....dan aku juga tidak mampu menerima bila hadirnya insan tersebut...kerana hatiku sebenarnya mendambarkan bukan insan yang sekadar "Menerima aku seadanya aku"...




No comments:

Post a Comment