Monday, January 11, 2010

2.43 am...

Esok kja...
dah nak pukul 3 pagi ni...nanya aku x bangun esok ni...tgh duk try nak uat mata ni ngantuk...baca blog kawan aku...aku amat kagum dgn die....die bleh terus berharap...setelah lama menunggu...satu benda yang aku tahu aku x bleh buat...

klu aku...paling lama bleh menunggu pun 2 or 3 month
tp die...cukup buat aku kagum...bertahun die menunggu untuk seorang lelaki menerima nya....terus dan terus menunggu...bertuah nya insan tersebut...mempunyai seorang yang sanggup menunggu dan terus menunggu...di hatinya ada kamu seorang sahaja...
apakah tidak penat menunggu???
klu aku...jangan harap la nak tunggu bertahun2 tuk seseorang...kenapa perlu kite menunggu sedangkan peluang lain terbuka luas...dunia tanpa sempadan..agak2 bosan nak usha org malaysia..try la omputih...
bunga bukan sekuntum kumbang bukan seekor...
slalu aku cakapkan pada die...tp die tetap menjawab..
macam mana nak cak cari lain sedangkan hati nya penuh dgn insan itu...mana mungkin dapat ada org lain...
kagum aku mendengarnya...
tapi..aku tetap aku...mana mungkin aku boleh mencintai seseorang sehebat itu...aku yang sentiasa mencari kesempurnaan..
perit menunggu amat siksa...mana mungkin bisa aku lakukan...tapi die tidak..walau apapun insan itu perlakukan kepada die..die tetap sabar..dalam hatinya tetap ada insan itu...
tapi....
jauh di dasar hatiku..aku tetap merasakan die amat bodoh...kenapa??.kenapa die sanggup bersabar...kenapa die sanggup butakan hatinya kepada insan lain...kenapa die sanggup menunggu...

bukakanlah hati kepada org lain...walaupun insan itu tetap ada dalam hati...letak kan lah pada sudut yang paling jauh...trima lah seorang insan yang lain sebagai penyeri hari-hari...biarkanlah insan itu berlalu dalam hidup...dan buka lah buku crita baru...

p/s-->sekarang dah nak subuh...aduh...x tdo lagi....bos klu esok masuk lambat leh kan..kan...kan...







 

No comments:

Post a Comment