Friday, January 8, 2010

Benda yang paling aku kejar dalam hidup!!!!

A few day back a friend ask me...

"apa benda paling aku kejar dalam hidup"



my answer for this question is quite simple...
benda paling aku kejar paling aku nak dalam hidup aku adalah kekayaan...haha...
mesti ramai yang akan komen...

"mata duitan sungguh"

tapi pikirkan lah...apa pengerak dunia sekarang...

Duit

tanpa duit apa pun x jadi...tanpa duit satu benda pun xleh nak buat skarang...
nak pergi buang air pun kena bayar 20 sen..
buang air pun kena bayar skarang...mana ada benda free dah skarang...
sebab tu lah duit tu amat penting...

"Duit tak boleh nak beli kebahagiaan"

kata budak tu lagi...

tapi pikirkan lah ayat ni....

"Tanpa duit boleh ke bahagia"

satu bendalah tuk kita pikirkan....
tapi apa aku nak cakap kan skarang ni...
duit adalah satu benda yang amat penting....


2 comments:

  1. testing..testing..
    1..2..3..

    uhuk!batuk lak!

    ReplyDelete
  2. ahaaa...dah leh komen dah dak kecik...so sila la komen mana2 yang dak kecik nak komen

    ReplyDelete